Summa sidvisningar

tisdag 17 maj 2011

17 maj.

Hel/halvdag i skolan, ganska givande, med föreläsning om "Vad är teknik?" och sen arbete med aktivitetsdag vi ska ha med några barn på en förskola nästa vecka. Vi börjar komma iordning med det också, känns bra.
Halvsova blandat med att läsa på bussen hem, skolan gör mig dödstrött, det gillar jag inte !
Men är det litteraturseminarium på fredag så är det, bara att kämpa !

Sen en skön promenad med Emelie, snacka skit och börja tagga festen till helgen ! :D
Kommer bli skitkul !!

Å jag ska läsa lite till, sen blir en en skön och behövlig tvkväll i soffan !
Måste även vila upp mej lite inför intervaller i backe imon på morgonen med Johanna. N,
känns som att det kommer bli tufft, men kul ! :)

Take care !

/A*



Nyår 2007,
tycker fortfarande bilden är lika snygg, haha. ;)






















Saknar och hatar,
jag vet inte vad jag ska känna,
jag kan inte känna ..

Inga kommentarer: