Summa sidvisningar

måndag 30 maj 2011

Måndag och en längtan ..

Pluggat typ hela dagen känns det som,
jag hoppas att jag har lärt mig något ...
Bara imon med, sen efter tentan på
onsdag hoppas jag att jag kan få andas ut lite ..
Men tydligen ska det bli riktigt fint väder imon,
så det får väl bli solning blandat med plugg,
för jag bara vägrar sitta inne, hehe.
Å ett varv runt Hillen med Johanna. N
hann jag med idag också, på en mkt bra tid
för att vara jag, mkt nöjd å så skönt med
en träningskompis ! :)

Å jag tänker på i lördags på alla fina balpar,
det är 2 år sen jag gick, helt sjukt och jag
skulle göra vad som helst för att få
sätta på mej min klänning igen, fixa en fin
frisyr, fint smink och känna sig sååå snygg,
igen ! Åhh ..

Fina Zara i lördags ! <3




















Jag och min baldejt för 2 år sen ! Längtar tillbaka ..

2 kommentarer:

Johanna N sa...

Tänk på att det är 6 år sedan jag gick på bal. Tiden går fort!

Och vi är nästan lite FÖR bra, du & jag!

amanda. sa...

Alltså vad tar tiden vägen, det är nästan lite läskigt! ;P Men nuet är rätt bra också. ;)

Vi är ett riktigt bra team, du & jag ! :)