Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

Lovers, lovers, lovers ..

Skönt med fredag igen !
Dagen har bestått av min sista VFU-dag, sorligt men sant, på måndag börjar skolan igen och jag är inte det minsta taggad ..
Men snart är det sommar, och jag ska jobba, verkligen jobba, på tre olika förskolor i mer än 6 veckor, känns jättekul och kontot kommer också kännas mkt roligare ! :)
Fast sommaren börjar med lite semester och igår beställdes biljetter till Metaltown och camping.
Äntligen ska jag få se mitt underbara VOLBEAT igen !!

Stenhårt pass på gymmet och sen direkt hem och färga håret, följt av en god fredagsmat, jag känner mej väldigt nöjd !

Imon är det lördag, dagen som jag längtat till hela veckan ! :D
Först åker vi till Nässjö och kollar på när älskling tävlar,
sen vidare till Vetlanda för att köra gocart, med Mattias och Zara,
för att fira att Mattias fyller 20 på söndag !
Hem, fixa lite, grilla och sen PARTY PARTY !
Å det är ALL IN som gäller !! ;D

Hemskt shoppingsugen är jag också, jag funderar på att
släppa mitt begär och beställa hem lite snygga sommarkläder,
för det ekar ganska tomt av det i min garderob ..

Nu, skön hemmakväll !

/A*

2 kommentarer:

Zara sa...

FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!!!

amanda. sa...

ABSOLUT !
Inget kan stoppa oss liksom ! ;D