Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2011

En dålig dag till en bra dag till en dålig dag till en bra dag.

Dagen började sämsta möjliga ..
Jag vaknade knappt av larmet, alltså en trött tjej.
Inte så konstigt efter 4 timmars sömn lördag-söndag.
Skulle göra en smoothie att ta med till jobbet, som mellanmål,
men det slutade med att jag tappade ut hela bunken på golvet,
ALTANGOLVET med springor i !!
Ja, å råttor kommer bli våra nya husdjur, jättekul ..
Dagen sen var dock bra, tiden gick fort och jag jobbade
med Hanna som jag inte har träffat på länge, så det var verkligen
ett plus i kanten ! :)
Fast jag hade ställt in mej på att få gå hem vid fem, när den som skulle gått
hem vid sex, gick hem redan vid fem ..
Men där kom oturen tillbaka och en mamma var 45 min försenad,
så 17.50 var jag från förskolan, lite lagom seg, men sånt som händer såklart .
Fast jag hade redan tidigare börjat tagga för en lång löprunda,
så jag hoppade i skorna och drog ut.
Och ojoj, va lätt det gick, kan inte fatta det, efter lite sömn, alkohol
och 1,2 mil cykling i benen från igår och helgen, men jag tog tillfället i akt och sprang
typ 1 mil.
skönt efter att jag har haft två dåliga veckor med konditionsträningen ! :D
Nu är jag nöjd, lite mat i magen bara och sen sova, för imon öppnar jag.

/A*

Inga kommentarer: