Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Full fart och hela tiden, nästan.

Det är oftast full fart i mitt liv nu för tiden.
Idag har jag till exempel jobbat från 06.15-13.00
och sen fixat med ett arbete till skolan hela eftermiddagen,
tillsammans med farmor och lite farfar och kom hem nyss.
Jag gör saker typ hela tiden, känns det som,
men jag gillar det verkligen har jag kommit på.
Innan va jag mer en sån människa som ville
ligga i soffan och kolla på tv eller sitta vid datan
på kvällen efter skolan eller jobb.
Men nej inte nu för tiden, jag har svårt att sitta still
och det känns som att det är på ett bra sätt. :)
FAST ikväll gör jag ett undantag och sätter mig och kollar
på film, "Svinalängorna", för den har jag längtat så mkt
efter att få se och ÄNTLIGEN finns den att hyra,
så så får det bli, om jag inte hittar nåt annat att göra då. ;)

Puss /A*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag tycker också att vi tar en runda nästa vecka :). PUSS

amanda. sa...

Va bra ! :D
Pusss.