Summa sidvisningar

fredag 8 juli 2011

Gillar inte rubriker. Men innehållet.

Väldigt trött idag efter en vecka med jobb, träning och för lite sömn.
Men jag har trivts som fisken i vattnet, gillar verkligen att jobba på Myran, men nu får jag inte träffa alla för ens vecka 32. Fast jag har två andra platser att se fram emot på att vara.
Vrigstad blir ett nytt ställe, så det ska bli spännande ! :)
Stockaryd har jag varit innan med och där trivs jag också jättebra. :)
Och jag gillar verkligen mitt jobb, så jag ser inga nackdelar med att jobba hela sommaren
och kontot kommer le också, helt perfekt ! ;)

Imon är det ÄNTLIGEN lördag som jag har längtat efter, då blir det Jkpg och shopping hela dagen ! :D
Stan, Ikea och A6 !!

Nu ska jag ut och plocka egen-odlade jordgubbar, mums !

/A*

Inga kommentarer: