Summa sidvisningar

fredag 12 augusti 2011

12 augusti å allt.

Oj vad dålig jag är på att skriva här, har inte haft nån riktig glöd till att skriva om jag ska va riktigt ärlig ..
Men nu är jag här igen. ;)

Jag har fått min älskade iphone som jag gillar skarpt, ångrar inte nånting att jag köpte den ! :D

Mamma, jag och Stina.P va och hälsade på syster i Halmstad i onsdags, jag hade tänkt en dag med sol
och bad, det hade inte vädergudarna, regn, blåst och kallt, fast solen tittade fram ibland, men
inte för att sola och bada precis .. Men skönt att komma iväg hemifrån när jag jobbat hela
sommaren å shoppade gjorde jag lite också. ;)

Idag var sista riktiga jobbdagen också, känns tråkigt och jag kommer sakna allt !
Hoppas jag kan jobba en del i höst med, jämte skolan.

Ikväll blir det fredagsmys med min älskade pojkvän.
Å senare ska jag hämta mamma i Sävsjö.
Och imorgon bär det av till det jag har längtat efter typ hela
sommaren, ÖLAND !
Med älskling, Zara och Mattias. :)
Underbart !

Å har jag inte träningsverk i benen imorgon blir jag besviken ..
4,81 km löpning innan frukost
och svidande styrketräning efter jobbet.

/A*

Inga kommentarer: