Summa sidvisningar

måndag 29 augusti 2011

Vilken lördag !

Lördag morgon började inte så bra, efter att ha kommit i säng vid tre på fredagsnatten behövde jag en skön och lång sovmorgon, men ne.. Då vaknar Amanda vid halv nio och kan inte somna om, dock kände jag mej på något sätt utvilad ändå just då.
Men huvudvärken va ett faktum och jag var inte taggad för nåt.
Efter en bakispizza i Lammhult med brudarna hoppades jag på förbättring, men tvärtom var jag helt slut och otaggad för allt ..
Så jag kände att jag tar en nykter kväll, men påväg upp till Sandra igen kom partypinglan fram i mej och jag taggade till ändå å så va det FEST med bästa brudarna igen ! :D
Å det är ju bara Eksjö stadsfest en gång om året ! ;)
Så vi drog dit, taggade och kollade på September, sen va det förfest i Eksjö med kul folk jag inte träffat på länge, häng i öltältet och såklart The Ark och jag fick även min älskade langos ! Ja, vilken kväll hur bra som helst !!
Å vilken helg, BÄST, tack alla som gjorde den ! <3

Å tydligen är det bra för kroppen med lite för mycket alkohol och skitmat en helg ibland, kanske inte MEN,
jag sprang milen för en stund sen på min bästa tid nånsin, såå nöjd ! :D
Dock värkte mina knän hemskt när jag kom hem, men skit samma, jag får la ta en vilodag imon
och hoppas på att det blir bättre !

Puss /A*
LOVE YOU ! <3




Inga kommentarer: