Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

En klump i magen och ett leende.

, en ledig dag va precis vad som behövdes.
Skolan är inte alls rolig just nu, kursen är för det första inte jätterolig och plus att föreläsarna är ännu sämre, jag kräks .. Undra hur jag ska klara den här tentan ...
Men projektet våran grupp håller på med verkar i alla fall kul, så lite positivt i det mörka. :)

Dagen började med att jag fick vakna upp och gosa med den finaste i mitt liv, eftersom han också är ledig idag för han ska till tandis, perfekt ! :)
Pysslat och donat med massa saker som behövdes göra, gjort världens godaste ost- och skinkpaj, jag och min man är ett bra team i köket. ;)
Å strax drar jag till gymmet och hoppas på att mina knän håller för löpning !

Imon fredag och sen helg, ÄNTLIGEN !
Å på lördag drar jag, Johanna å Bullen till Ullared, såå kul ! ;)

/A*
Hur söt kan man va, ååh ! <3

Inga kommentarer: