Summa sidvisningar

söndag 11 september 2011

Söndag, tentavecka och förändringar.

Hade en toppenkväll igår i Växjö, tillsammans med trevligt folk ! :)

Dock känner jag ångesten idag, den vanliga på söndagen krypa över mej ..
Fast jag är ledig imorgon, men jag tror det är för att det är tentavecka och
det är jobbigt, jag hinner knappt andas känns det som ..
Jag vet knappt vad jag ska öva på och vad jag borde kunna till fredag,
men jag får väl plugga och hoppas på att det går bra, känns sådär,
eller det känns inte bra alls, men jag får hålla mina tummar och hoppas på
att det går bra.
Så om jag är svår att få tag på eller sånt denna veckan, så vet ni varför,
det är tentavecka ..

Och jag måste förändra, mäta, sätta mål, hitta tips, motivation, det har stått still för länge nu.

Nu ska jag ta en dusch, krypa ner i soffan framför Idol och mysa med min älskling, underbart !

/A*

2 kommentarer:

Johanna N sa...

Jag vill också förändra!

amanda. sa...

Vi får smida planer imorgon. ;)