Summa sidvisningar

onsdag 21 september 2011

Vart jag mig i världen vänder

När man knappt aldrig är ledig på veckorna och stressar med allt som ska hinnas med i vardagen så är det såå underbart att få en ledig dag såhär ! Så förbannat skönt att inte planera nånting, bara göra saker som faller mej in och inte tänka knappt en sekund på skolan eller några måsten.
Å andra sidan gillar jag verkligen att ha rätt fullt upp och göra saker, men det är då dom här riktigt lediga dagarna är bäst, när dom kommer ibland och speciellt vid rätt tid, som nu. :)



Nu blir det lite Prison Break och sen jobb.
Ha en fin eftermiddag och kväll !

Puss A*


Å jag måste tipsa, eller ne ni kan inte ha gått miste om,
Den Svenska Björnstammen- Vart jag mig i världen vänder
Oooh vilken låt, man blir ju lycklig, älskar rytmen ! :D




Inga kommentarer: