Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

Finhelg!

Söndag igen. Har haft en skön och behövlig sovmorgon med min älskling !
Jag är jämt trött nu för tiden, jag fattar inte, antingen är det hösten eller skolan
som gör mej så trött ..
Igår va jag, Johanna och Bullen äntligen i Ullared, jag älskar Ullared !
Men igår va det inte lika roligt som annars, för det va så förbannat mkt folk ..
Jag typ hyperventilerade när jag kom in, men sen vande man sej lite, så jag fick en
hel del eller ja, allt jag tänkt och lite till köpt, så jag är nöjd ! :)
På kvällen kom efterlängtade Zara hit och vi pratade, pratade, pratade, lagade lite mat
och kollade på film, mys ! Det märktes att vi inte hade träffats på länge, för vi pratade
typ hela tiden, å det är sorligt egentligen, men fint att få en kväll med henne igår iaf ! :) <3

Ja, å så Söndag, ska fixa och dona med massa saker jag ligger efter med, plugga lite,
sen ska jag dra mej ut på en löparrunda med, gott ! Känner mej dock lite förkyld,
men inte så det hindrar. ;)
Å imon är jag ledig, såå skönt eller ja vi ska nog sitta med skolarbete, men hellre det
än att åka in till skolan !

/A*

<3

2 kommentarer:

zara sa...

love <3
det är dessa stunder vi ska ta vara på!

amanda. sa...

Det ska vi absolut, dom är underbara ! <3