Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

8 september.

Torsdag, vilket betyder fredag imorgon och sen helg, precis vad jag behöver ! Min kropp och speciellt mitt huvud orkar inte gå upp kvart över fem, fem dagar i rad, så på lördag ska jag ha en skön och behövlig sovmorgon.
Idag har vi varit ute på exkursion på en mosse utanför Jkpg, det regnade en hel del och vi gick mest och tittade och jag blev kall .. Men jag lärde mig några mossor och det va bättre än att sitta inomhus och lyssna på en föreläsning ändå, så det va okej.
Åkte direkt till gymmet och gjorde bra ifrån mej, det är konstigt att jag nästan alltid gör väldigt bra ifrån mej på träning när jag är trött, så jag är nöjd. :)
Nu ska jag bara mysa ner mej med min älskling och gå och lägga mej tidigt så jag är lite pigg imorgon i alla fall. :)

Å jag kan inte sluta tänka på det tragiska som hände med Stefan Liv och hans lag och deras nära och kära, det är så hemskt, känns så overkligt ..
Allas våran älskade Stefan Liv ..
Vila i frid fina människa !

 /A*

Å min nya snygging, mitt i örat !

Inga kommentarer: