Summa sidvisningar

söndag 14 augusti 2011

Semesterhelg och nya utmaningar.

Har haft en underbar minisemester på Öland, från igår till idag.
Markus och jag åkte bil/tåg/buss till Borgholm igår, för att där
träffa Zara och Mattias, handla lite och sen bege oss till våran mysiga
lilla stuga i Köpingsvik på Klinta Camping.
Vi har spelat skitrolig minigolf som JAG, helt otroligt, VANN,
pratat, skrattat, spelat kort, ätit god planka, tagit kort, varit nere
på stranden och bara haft det mysigt och skönt ! <3
Öland är ett fint ställe !
Å idag hann vi även med shopping, eftersom det va molnigt
och jag shoppade en hel del, men ja jag får unna mej när
jag jobbat hela sommaren tycker jag. :)
Mest nöjd är jag med min nya, fina bruna väska, love it !

Imorgon är det ny vecka och nya tag, har ätit alldeles för mkt
skit i helgen ..
Men imorgon börjar Johanna och jag ett träningsprogram för
att öka vårat tempo på löpningen.
Jag ser fram emot det, kommer bli en kul och behövlig utmaning. ;)

Ah, egentligen skulle jag kunna skriva en hel del till,
men jag har annat för mej nu, haha.

Å det kommer komma in bilder från Öland snart också. :)

/A*


Inga kommentarer: