Summa sidvisningar

måndag 1 augusti 2011

Finmåndag !

Jaaaa, ÄNTLIGEN är sommaren och värmen tillbaka, såå underbart ! :D
Dock jobbar jag ju, men det gör ingenting eftersom jag kan va ute i mitt jobb,
inte ligga och sola eller så, men det är skönt att bara vara ute i det fina vädret ! :)
Å som sagt nu är jag min vecka i Stockaryd och jobbar, första dagen gick väldigt
fort och kändes väldigt bra, när jag väl kom dit, eftersom våran bil inte ville
köra ordentligt idag på morgonen ..
Givetvis hade jag öppning också, men jag hann ändå tack vare världens bästa
farmor som kom med sin bil, som jag kunde låna, TACK !

En ny kalender har jag beställt idag också, eftersom den andra aldrig kom
och hade nu tydligen utgått, så det fick bli en ny, fast likadan så jag är
glad ändå. :)
Sen hade jag fått 100:- rabatt på cdon.com om jag handlade för mer än
200:- kronor, så jag beställde hem ett iphoneskal och plast till min
kommande iphone och Takidas nya skiva.
Känner mej nöjd ! :)

Snart väntas en löprunda med Johanna, se hur mkt vi orkar springa idag i värmen. ;P

/A*


Mina fynd !

Inga kommentarer: