Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Inte riktigt som jag tänkt mej ..

Hm, min springtur blev inte riktigt som jag hade tänkt mej ..
Min pulsklocka visade fel, blää (eller bara väldigt fel inställd .. ?) så jag tordde jag hade sprungit mer än vad jag hade, så jag blev sur och fick mer adrenalin (stavning ..) i kroppen och körde 20 min bra tempo på crossstrainern också, så nu känner jag mej rätt nöjd och trött i kroppen !
Plus att jag fick som vanligt skoskav av domma skorna och mitt skav från dom andra skorna har inte läkt heller än, så mina fötter värker lite och ser ut som f*n under, men ah jag får bita ihop helt enkelt, jag kom ju ut iaf, hehe.
Och nu efter en skön dusch, skrubb och body butter ska jag göra mej en mumsig smoothie och sen inte göra alls mycket mer, skola imon också ..

/A*

2 kommentarer:

"svärmor" Tina sa...

OJOJOJ...låter inte roligt det det där med skoskav. Hoppas det läker snart.
Hoppas du får en härlig och fin kväll.

amanda. sa...

Ne, usch, det är inte allt för roligt .. :P Ska göra ett fotbad nu och se om det blir bätte. :)
Tack !
Hoppas du också får en bra kväll ! :)