Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Skor och boxning !

Jag är så trött på folk som bara gnäller och klagar på allt och alla hela tiden, gör nåt åt det istället och gör kul eller nånting, sluta klaga, det är såå tråkigt och det sprider så tråkig stämning, PUNKT Va bara tvungen att säga detta !

Ullared igår och en hel del pengar brända, såklart, faktiskt på nödvändiga saker och ett par heeeeta skor hittade jag i en skoaffär också, mums !
Och
jag beställde fina sommar/vår-kläder från HM när jag kom hem.. Ojojoj, va snygg jag kommer bli, haha ! NÖJD AMANDA !

Idag, ny kurs, och inriktningen började äntligen, det ser bra ut, mycket att göra,
men nu är det ju förskola/förskoleklass det handlar om, så detta tror jag absolut blir mer intressant ! :D

Snart drar jag till Zara för att sen åka till Vrigstad och boxas, KUL ! :D

Sen till älskling. :*

Å imon skola igen. Ha det gott !

/A*

Mina pärlor ! (inte lika snygga på bilden, som i verkligheten och PÅ foten dock ..)

4 kommentarer:

zara sa...

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VILKA UNDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERBARA SKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amanda. sa...

HIHI, TACK ! :D

Elsa K sa...

snygga!! :D

amanda. sa...

Tack Elsa ! :D