Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Kill them with kindness ?

Är lite irriterad på vissa personer och min studentlitteratur ..
Men på nåt sätt är jag glad ändå ?
Kan bero på ..
att jag är ledig enda till måndag
att jag äntligen får börja min inriktning i skolan
att jag ska till Ullared på lördag
att jag har köpt snygga "flaskor" till mitt rum/hem
att det snart är helg
att jag ska beställa massa snyggt från HM på söndag
att jag har en fin pojkvän, fina vänner och en fin familj
att jag får jobba, både idag och imon
att jag gjorde ett bra träningspass innan OCH mina löparskor är sååå perfekta nu !
att jag kanske har löst lite av studentlitteraturen ändå ?
att jag är klar med hemtentan
och att jag om en stund ska ha en skön, välförtjänad kväll framför tvn !
Hm, ja ni ser ju lyckan övervinner ju irritationen ganska lätt
och det är så jäkla skönt !

Puss ! /A*

Inga kommentarer: