Summa sidvisningar

tisdag 25 januari 2011

Plötsligt händer det !



Idag har jag haft in första riktigt intressanta och bra föreläsning ! Jag trodde knappt det skulle inträffa .. MEN plötsligt händer det ! En söt liten dam, som berättar med bra röst och ger mycket exempel och har humor, ja hon fick mej och säkert de flesta andra att verkligen lyssna och vara med !
OCH vi är lediga imon, perfekt och ja resten av veckan med för den delen, men faktiskt har vi en hel del uppgifter att göra. :)

Och jag ska jobba torsdag och fredag denna veckan också, vilket jag ser fram emot ! :D


Kul inlägg ! haha.

Men snart ska jag sova, eller nåt, trött är jag ..


Later !
/A*



Ni kan få en gammal bild på mej,
för jag är lite sugen på
svart hår igen ..
Bara lite ...
Eller ?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, lite svart hår låter bra....fin som du är nu.<3

Anonym sa...

Oj,jag är ju inte anonym....ja,ja man kan ju inte lyckas med allt här i hitecvärlden.....

Anonym sa...

Meeeen, vad gör jag för fel......? Ha,ha,ha.
Kram Mamman<3

amanda. sa...

Hitec va det ja, haha. ;)