Summa sidvisningar

tisdag 1 februari 2011

R.I.P ! :(

Oj, det är mycket nu.
Skolan har lastat hela ryggsäcken full, så imon tar jag en ledig dag och pluggar, så jag kommer igång och blir klar innan sista minuten, som alltid annars ! För jag vill göra ett bra jobb, jag vill få VG i denna kursen !
Träning får det också bli med Zara på eftermiddagen [nån slags paus måste man ju ha, och träning är den bästa tycker jag], vi kör ett stenhårt pass på gymmet ! :D

Planerar resa, har köpt en ny snygg klocka, har fått snygga kläder från HM, längtar efter min älskling JÄTTEMKT och vi träffas nog inte för ens på fredag och det är bara tisdag, jag känner mej glad och ledsen på samma gång ..
Och när jag kom hem innan idag fick jag ett tråkigt besked, min mormors syster Ulla hade dött inatt och vi stod henne ganska nära och även hennes familj/släkt .. :( R.I.P !

Nu ska jag sova, så hårt jag bara kan, för det behöver jag !

Puss och god natt A !

Inga kommentarer: