Summa sidvisningar

tisdag 8 februari 2011

Lifestyle !

Först måste jag säga att filmen Burlesque va huuur bra som helst, den vill jag se igen !!

Ja och mitt liv ser ut som det gör, plugg, skola, träning typ.
I skolan hade vi bild och gjorde fina hitte-på-insekter idag, såå mkt bättre än föreläsningar. ;)

Å jag tränings-vilar, det är seeegt .. Men jag rockar rockring bland annat, haha, det ÄR kul och bra träning för coren. :D Jag räknar med feet träningsvärk imon, eftersom jag redan har och det lär ju inte bli bättre, imon, hehe.
Å jag känner i låret lite fortfarande .. :/ Men jag hoppas på fredag ändå !

Imon sista dagen, sen ledig till måndag, sköönt, fast plugg då, men ändå ingen skola ..
Jag LÄNGTAR till v.12 och praktik !!

Så är det, men det händer inte så hemskt mkt mer i mitt liv just nu, you know !
/A*

Inga kommentarer: