Summa sidvisningar

lördag 19 februari 2011

Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Detta är den svåraste frågan hittills ..
Min sista dag ?
Hm, jag skulle nog få panik när jag fick veta, fast sen inse att jag måste ta vara på min sista dag i livet ..! Jag skulle inte berätta det för någon, inte om jag bara hade EN dag kvar !
Jag skulle umgås med mina nära och kära, såklart !
Vi skulle hitta på roliga saker, bowla, spela spel, äta på en fin restaurang, vad som helst roligt tillsammans, så att de skulle komma ihåg det sista av mig med ett leende, med något positivt.
Och jag skulle be dem, önska i mitt testamente, att min begravning blev en "glad" begravning, självklart är ingen glad på en begravning, men jag vill ha glad musik, inga svarta kläder och en vit kista.
Jag skulle skriva ett testamente också ..
Jag tror jag skulle göra så, jag skulle vilja göra så, men man vet aldrig ..

Usch, detta var hemskt .. Inget mer om döden nu ..

För ikväll är det PARTYPARTY för Sandra, med trevligt folk, TAGGA !!! ;D
Ses i dimman !

/A*

Inga kommentarer: