Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

1. Jag önskar att jag var hockeyspelare eller dansare (typ rock/street dance)
2. Jag har alla symptomer för en tarmsjukdom som heter IBS.
3. Jag ÄLSKAR musik, skulle aldrig kunna leva utan det ! In rock we trust - you know. ;)
4. Mikael Persbrandt, Henrik Lundqvist och Jocke Berg (Hardcore Superstar) är dom snyggaste killarna jag vet. (Utom min Markus såklart!)
5. Jag skulle vilja vara rik. Jag vet att pengar inte "räddar" nånting, men det vore rätt skönt, att kunna köpa precis vad man ville, utan att behöva tänka på ekonomin. I alla fall i en period av livet.
6. Jag är väldigt svag för chips, börjar jag en gång äta, är det väääldigt svårt att sluta..
7. När jag blir pensionär ska jag köpa en lägenhet i ett varmt land och flytta dit under vinterhalvåret, det är min dröm.
8. Beck och Wallander filmerna är mina favoritfilmer, har sett alla, utom typ 3 Beck-filmer.
9. Under en konsert med Crashdiet och Mustasch 2007, fick jag och Johanna komma backstage och träffa hela Crashdiet- oh då var vi lyckliga !
10. Jag gillar rapparen Petter (även lite Eminen och 50 cent). Det är lite pinsamt för en rocker som jag .. ;) hehe.

Vissa vet säkert redan om detta, men ni som inte vet, then you know ! ;)
/A*



Bjuder på en bild på mitt "nya" röd-lila-bruna hår.

2 kommentarer:

Julia :) sa...

Yummie... Perbrandt och Lundqvist. jag säger bara mummms :)

amanda. sa...

Mmmums, dom är riktiga läckerbitar alltså !! ;D