Summa sidvisningar

måndag 14 februari 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Kan börja med att säga att hoppas ni har en fin alla <3-dag, även att jag tycker man kan va gullig vilken dag som, så är det mysigt med en dag för det ! Å jag hade en fin <3 morgon med min älskling. :)

Ja, mina föräldrar då.
Min mamma heter Anna-Karin Knutsson och fyller 48 i maj och hon kommer från Moheda från början. Hon jobbar på Konsum i Sävsjö.
En bra egenskap hos min mamma är att hon är så snäll.
Min pappa heter Urban Knutsson och fyller 49 nu i slutet av februari och kommer från Rörvik. Han jobbar på vattenverket här i Rörvik. En bra egenskap hos min pappa är att han är bra på att fixa saker.
Yes, det är min mamma och pappa, kort. Puss på er. <3

/A*

2 kommentarer:

Mamman sa...

Tack Amanda!<3.
Jag tycker om dej också.
Puss och kram!

amanda. sa...

:) <3