Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Ah, då får jag ta en dag då jag inte går i skolan, för annars händer det inte så mkt. :P

En vanlig fredag, bästa dagen på hela veckan, hemma hos mej:
Jag tar en skön sovmorgon, efter att ha varit i skolan tidigt flera dagar i veckan, så jag går upp vid nio, äter frukost: havregrynsgröt, ägg och en glas juice.
Eftersom det är fredag försöker jag städa och plocka iordning på mitt rum. Och funderar på hur resten av dagen ska se ut.
Resten av förmiddagen gör jag inte så mycket sitter vid datan och sen lagar jag lunch och äter i lugn och ro.
På eftermiddagen blir det gymmet efter att ha smällt maten och fixat lite till, sen hem och duscha och fredagsmys.
Som oftast brukar vara hemma hos mig, ibland hos Markus.
Tacos (en favorit) och sen något bra på tv eller en film.
Eftersom Markus brukar vara trött på fredags kvällen, blir det en ganska tidig kväll, men skönt att få krypa ner jämte sin älskling och invänta helgen. :)

/A*

Inga kommentarer: