Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Någon helt annan stans ..

Just nu:
Luktar jag fortfarande häst om händerna, FAST jag har tvättat mej, men det gör ingenting, det luktar gott.
Är jag fruktansvärt trött, men jag är glad att jag jobbade idag, fast jag borde varit hemma och pluggat, måste ju få det praktiska också, OCH jag trivs såå bra SÅKLART !
Längtar efter min sovmorgon, att känna mej utvilad ..
Längtar efter min älskling ..
Längtar efter helg ..
Önskar att det vore v. 12 NU !
Är bara liite liite rastlös, och väntar på Svensk Maffia på tv vid nio, verkligen intressant program, jag sitter som klistrad .

Äh, jag är ju inte med här ändå, jag är bara längre fram, nån annan stans .. Jag måste nog börja leva mer, här och nu, i nuet liksom, eller jag vet inte, jag vet nog ingenting just nu, för jag är bara trött. God natt!


/A*

2 kommentarer: