Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi +

Jag kom på en favoritsak till, från gårdagens inlägg, smink, alltså jag tycker det är huuur skönt som helst att vara osminkad, men det är så skönt, att kunna piffa till sig, eller se piggare ut med bara lite smink, så det är absolut en favorit. ;)

Jag tror inte på nånting, typ Gud eller så, det är för osäkert för att jag skulle kunna tro, jag vill mer veta sånt. Men jag tror på änglar och spöken och kanske att det finns något mer "out there"..

Jag har tre livsfilosofier.
"In rock we trust"- som jag har tatuerat på övre delen av ryggen. Jag tror på rocken, det finns och jag kan bli lugn, glad, ledsen och allt av bara rockmusik, BÄST !
"Man lever bara en gång"- det tycker jag är bra, tänk på vad du gör, du kanske bara får en chans i livet.
"Tro, hopp och kärlek"- som blir min nästa tatuering och som sitter på min "födelsetavla". Jag tycker det är viktigt att man tror, våga tro, våga chansa på saker [inte på Gud eller så, men på andra saker], och hoppet är ju det sista som över ger en person och kärlek, vad vore livet utan kärlek.

Nu: step up !

/A*

Inga kommentarer: