Summa sidvisningar

onsdag 2 februari 2011

Skitdag !

Dagen började med att ett glad gled ur min hand och pang, tusen, verkligen, tusen bitar ..
Jag tänkte att det här dagen kommer inte bli bra .
Den var bra, jag pluggande ganska mycket, som var egentligen det enda kravet idag (och träning med), mm bra.
Jag körde till gymmet, med Hardcore Superstar dunkande på och taggade för intervaller på löpbandet och styrka överkropp.
Det började med att det var massa folk, men det gick bra ändå, tills näst sista intervallen, kände att det sträckte i baksida lår, äh, jag kör en gång till .. Det skulle jag inte gjort .. Fan, sträckning i baksida lår, kul, verkligen, det har jag inte tid med, jag vill träna, men vila imon och fredag är det träningdag, så jag ber till Gud att jag inte känner smärta då, även att det kanske är omöjligt, men hoppas går ju alltid ..

Nu ska jag fixa för en långdag i skolan imon, utan att göra nåt dumt ..
Skitdag !
/A*

Inga kommentarer: