Summa sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Dag 10 – Bloggfavoriter +

Jag tycker det är jättekul att läsa andras bloggar, dels för att på inspiration och se vad andra gör och hur dom har det. :)
Jag läsar ganska många olika bloggar, både kändisar och personer jag känner mer eller mindre.

Det finns en lista på min blogg, som jag kan se när personer uppdaterar nya inlägg, där jag läser:Julia Franssons, Carolina Gynnings, Johanna Nybergs, Emelie Thalins, Victoria Sandbergs, Madeleine Perssons, en hemlig vän, Elsa Karlssons och två tjejer jag hittade på bilddagboken för hundra år sen, en tuff tatuerad tjej och en tjej som är ensamstående mamma och inte så gammal.

Jag läser även Petters blogg ibland och en personlig tränare, som kallas PT Fia.
Sen måste jag erkänna att jag läser Kissie, Blondinbella, Tyra och Kenza ibland, fast de är inte favoriter så direkt. Å Kissies kan jag inte låta bli ibland för hon är så dum, ah, allvarligt talat dum, sen är hon säkert bra på vissa saker, men ah, jag tror ni fattar om ni kollar hennes blogg.
Och lite andra jag kan hitta då och då.

Then you know ! ;)

Läsa lite till, mysa med min älskling framför "Svensk Maffia" och sen sova, imon är det äääntligen fredag ! :D

2 kommentarer:

Elsa K sa...

woho! läser din med! :) Och ja absolut, vi får ta en utgång tillsammans inom snar framtid ;)

amanda. sa...

Hihi, goood ! ;D
Jaa, det tycker jag med ! ;)