Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Dag 07 – Vänner

Vänner är nog det bästa som finns !
Mina vänner är bäst !
Att ha någon att dela saker med, att skratta med, att gråta med, bara vara tillsammans med och ha KUL ! Det är det bästa.
Å jag är så glad över mina fina vänner !
Fast jag hatar att jag inte har tid att träffa dem så mycket som jag egentligen vill ..

Å om en vecka flyttar en av mina allra bästa vänner till Spanien på obestämd tid ..
Och jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket !!
Men jag är så glad för hennes skull att hon får den möjligheten och jag vet att det kommer gå såå bra för henne !
Och man kan ju faktiskt hälsa på och hon kommer ju hem, men ändå, det är så långt ..
Men jag tackar gud för datorer !!
Ha det underbart bästa, fina, älskade Sandra, jag älskar dej !

/A*


2 kommentarer:

z sa...

du är underbar. pusss z

amanda. sa...

DU är ! <3