Summa sidvisningar

lördag 30 april 2011

Fina minnen !

Solen skiner och jag sitter inne och pluggar ..
Men jag får nog vänja mej vid det och jag måste faktiskt plugga, så jag slipper stressa med det nästa vecka, jag har ju trotts allt fått högre blodtryck och vad annat kan det bero på än alla stress i skolan. :P

Fast jag ska ta en powerwalk i solen sen, så jag får komma ut lite iaf ! :)
Å göra nya magövningar som jag hittat, prefekt, precis vad jag behöver ! :D
Sen framåt kvällen får vi se vad som händer, det är ju ändå Valborg ! :)

Å jag hade en helt underbar kväll med Lina igår, skön promenad, goda toast och
skrattanfall åt kort från Gran Canaria, Eksjö Stadsfest och andra roliga saker
vi har fina minnen till ! :D
Du är bara för bra ! <3

Åter till pluggandet ..
//A*

Inga kommentarer: