Summa sidvisningar

lördag 23 april 2011

Finfredag !

Fredagen slog på stort.
Dagen började med en försvunnen Ville hund och letande efter honom, men inget napp ..
För ens på eftermiddag hittade Erland honom på mossen, tack gode gud för det, fina lilla hund!
Sen ett stenhårt gott pass på gymmet, så skönt !
Hem, fixa i ordning oss och så vidare till Sandsjöbaden och äta mumsig planka. Vi firade våran 2-års dag, jag och min älskling ! <3
Å dagen innan fick jag jättefina rosor av honom ! <3
Efter att båda höll på att sprängas av mätthet drog vi oss hemåt för att sen cykla på en trevlig vin och ölkväll hos Zara och Mattias ! Alltid lika kul och som vanligt va jag och Zara bäst i spel ! :D
Tack för en toppen dag, fina människor !!

Åh påskafton, lika överskattat som alla andra högtider, ne, för jag gillar högtider !
Men kvällen verkar bli lugn, men det kan vara skönt ibland också, eller ? ;)

Glad Påsk !
/A*

Här kommer lite bilder från igår och så. [Jag måste bli bättre på det här med bilder!!]


Min fina ! [Som egentligen inte ville vara med på kort, så detta får duga. ;)]
















<3


















Jättedålig bild, men jag fick ingen bättre, haha.
Vi spelade "Galenpanna" hos Zara och Mattias ! ;)

2 kommentarer:

zara sa...

tack själva!

bäst är vi!!:D

amanda. sa...

<3
LÄTT ! ;D