Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Sol och kärlek.

Jag blir så glad av det här vädret, världen känns mycket lättare då på något sätt, alla problem blir lite mindre liksom, sååå skönt ! :D
Dock börjar det komma pollen och min näsa kittlas och nyser så jag blir knäpp tror jag, men äh, skit samma, inget att bry sej om liksom, haha.

Måste få lite plugg gjort nu, även att jag hellre hade suttit i solen, men har man världens bästa jobb. så kan man ju vara ute mestadels av sånna här dagar ändå ! :D
Sen blir det även en promenad med Emelie, så jag får lite sol till på näsan innan den hinner gå ner för dagen, toppen !

Å igår hade jag och min fina pojkvän 2 år tillsammans ! Eftersom det var måndag lagade vi bara lite mat tillsammans på kvällen och hade det mysigt, för vi ska "fira" lite mer på fredag när vi båda är lediga. :)
Shit, 2 ÅR, det känns inte så länge, men jag är lyckligast i världen med dig min ögonsten ! <3
PUSS !

/A*

Inga kommentarer: