Summa sidvisningar

söndag 10 april 2011

Hit on the floor !

Lyssnar på låtar vi shakade till på Gran Canaria och LÄNGTAR tillbaka, till allt !!
Drömde till och med inatt att vi var tillbaka ..
Åh, jag vill göra igen, NU !!

Pluggat hela helgen och sovit ut, precis vad jag behövde !
Imon är det föräldrasamtal på VFU:n, jag är lite nervös, samtidigt som det kommer bli jättekul och lärorikt, nervös för att jag ska prata för fort, som jag oftast gör när jag är nervös, men nej, jag ska tänka på att verkligen ta det lugnt !
Önska mej lycka till ! ;)

Nu ska jag börja min "rehab" för att springa ute, eftersom jag alltid får ont i mina benhinnor när jag springer på asfalt .. Men jag ska ta det lugnt och springa lite försiktigt och växla med att gå, så HOPPAS jag på att mina hinnor vänjer sig vid asfalten..
För det är ju så skönt att kunna springa ute när det är fint väder, istället för inne på ett löpband ..
Så jag hoppas verkligen att jag kan fixa detta ! :)

/A*


Längtar efter ! <3

2 kommentarer:

zara sa...

MEN NÄR KOMMER ALLA UNDERBARA BILDER FRÅN RESAN? :o :o ;)


samtalen kommer gå bra!!
PUSSSS

amanda. sa...

Dom kommer snart, jag lovar, jag måste bara få alla tusen från Lina först ! ;D

Tack, hoppas det ! :)

Du är bäst ! Puss <3