Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Crazy !

Jag är jättedålig på att uppdatera, ledsen ! Det är mycket annat i mitt liv just nu, så jag har helt enkelt inte tid.
MEN jag ska nu börja med att säga att jag hade en helt galen och underbar vecka på Gran Canaria med mina babes ! :D Härliga dagar i solen vid havet eller poolen och sena nätter med party, goda drinkar och lååånga efterfester, sååå kul ! :D

Just nu består mitt liv av praktik, plugg och träning, ungefär. Men jag ska försöka ändra på det nästa vecka, när jag har fått plugga och vila upp mej över helgen, tänkte försöka bli lite mer social då ..
Jag är dock väldigt nöjd med min praktikplats, jag är jättenöjd, med allt ! :)

Nu ska jag mysa med min älskling, som lämnar mig ensam hela helgen, för Luleå ..
Men det unnar jag honom. ;D

Jag glömde en sak, jag testade Krav Maga [typ självförsvar] idag, det va skitkul ! :D Min koordination är inte den bästa, men den ska jag öva upp. ;)

/A*


Inga kommentarer: