Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Dag 30 – 10 dödssynder och fisken i vattnet.

Jag hade glömt att jag har ju en dag kvar på den här förbannade listan, haha, den måste ju liksom göras, så att den är slut på riktigt ! ;P
Men jag orkar inte tänka just nu så jag tar bara de första jag kommer på just nu ..

Jag gör en lista på saker jag tycker är dödssynder.
1. Mörda.
2. Våldta.
3. Starta krig.
4. Tjuva/utpressa.
5. Ljuga [ingen vit lögn eller så, men en "svart" lögn]. Nästan en dödssynd, så jävla [rent ut sagt] TRÅKIGT !
6. Pyromani.

Finns säkert massa mer ..

Efter praktiken idag va det dags för simning med Zara.
50 längder blev tillslut 70 längder, såå skönt, jag hade kunnat plaska på en stund till, men jag bubblade med Zara ist, jag vill ju kunna va vaken till 8 ikväll iaf.. ;)
Hjälp va trött man blir av att simma alltså ! MEN så värt, för det är ju så skönt ! ;)

Nu ska jag bara plocka iordning och fixa lite, sen blir det en tidig kväll i sängen idag igen, för imon är det tidig dag och upp kvart i fem, plus att min handledare från HLK kommer imon, då gäller det att vara pigg. ;P

/A*

Inga kommentarer: