Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

Dag 17 – Barndomsminne +

Ett barndomsminne jag kommer ihåg bra är när jag är ungefär 4 år.
Jag och Sandra Danielsson, lekte jämt då, för vi bodde så nära varandra då.
Och vi hade fått klänningar, som liknade Madicken och Lisabets.
Jag kommer inte ihåg riktigt, men jag tror att jag hade Lisabets och Sandra Madickens.
Jag kommer speciellt ihåg en kväll när Sandras föräldrar var hemma hos mina föräldrar och jag och Sandra, jag tror även att Sofie va med, lekte Madicken och Lisabet, utanför våran lägenhet, jag tror vi lekte hela kvällen och vi va så söta i våra klänningar. Jag tror vi blev osams en gång också, för jag ville vara Madicken lite, men det Sandra ville inte byta, fast sen gjorde vi det en liten stund i alla fall och så fortsatte leken, hihi.
Ett fint minne, som jag aldrig glömmer !

Å om mindre än 3 veckor åker jag och Lina ner till Sandra på Gran Canaria och stannar EN HEL vecka, det kommer bli så underbart, vi tre liksom, som vi har pratat om så länge !! :D Åhhhh, jag längtar sååå sjukt mycket !! :D
<3

/A*


Inga kommentarer: