Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Något jag ångrar som jag INTE har gjort, som är för sent, är att vara au pair i ett annat land.
Fast jag har inte riktigt haft tid till det ändå, för efter studenten jobbade jag ju ett år och det ångrar jag inte! Å sen skulle jag inte kunna vara ifrån vissa personer så länge. ;)

Något jag ångrar som jag HAR gjort, finns småsaker man kan ångra hela tiden ju, klädinköp, äta för mycket godis, slösat för mycket pengar och så vidare.
Och så finns det en sak jag också ångrar, för mycket och som ingen kan ta tillbaka.
Men jag tänker oftast inte på det, så finns det mindre och jag slipper ångra,
eftersom jag vet att det aldrig nånsin går att få ogjort, tyvärr ..

/A*

5- till tatuering.
17- till Gran Canaria.

Och ikväll får jag förhoppningsvis prata med fina Sandra, ÄNTLIGEN ! :D

Inga kommentarer: