Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Dag 25 – Det här är jag bra på

Lika väl som att hitta dåliga saker, ska jag hitta bra saker. ;)

Om jag har bestämt mig för en sak, så gör jag det, annars gnager mitt samvete sönder mig efteråt.
T.ex. om jag har bestämt mig för att läsa ut boken idag och inte gör det blir jag besviken på mig själv.

Jag är bra på att lyssna om någon som vill prata med mig, om t.ex. problem och då försöker jag även på bästa sätt att hjälpa att lösa problemet eller försöka vara så positiv som möjligt till problemet.

Jag är ganska bra på att shoppa, hehe. Fast sen är jag ändå oftast bra på att hålla i mina pengar, ekonomisk eller snål ? Jag skulle säga ekonomisk faktiskt.

Jag är också bra på att skriva på olika sätt, jag tycker det är kul att skriva. Det har jag alltid tyckt.
Många säger att jag skriver fint också..
"Amanda, du får skriva, du är bäst på det och du skriver snyggast." Hehe.
_______________________________________________________

Nu ska jag fortsätta skriva på min hemtenta och bli klar och sen
försöka cykla en runda i fina vädret !

/A*

Inga kommentarer: