Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

10 mars.

Redovisning- CHECK !
Så skönt, jag blir alltid, verkligen alltid nervös inför sånt, men det gick förvånansvärt bra för mig, rösten stakade inte eller blev konstig, jag läste inte så mkt från papperet och jag tror jag pratade ganska tydligt med, så jag är nöjd. Å resten av gruppen klarade sig absolut finfint, det va jag inte orolig för ens. :)

Nu väntar jag på min älskling, så jag kan få pussas och kramas med honom, det har jag längtat efter ! <3
Ska försöka plugga lite .. Sen ta hand om barngympan.
Å sängen tidigt, jag är väääldigt trött, men jag får en skön sovmorgon imon i alla fall ! :D
Å så är det EFTERLÄNGTADE fredag ! :D
Först ska jag plugga, fixa och dona, sen simma med Zara och på kvällen blir det mys med Lammhults värdshus och vidare till Mattias, vi 4, hur bra som helst ! :D

3 !!
15 !!

/A*


4 kommentarer:

Zara sa...

snygg bild ;) den måste jag spara :P


eftermiddagen och kvällen kommer bli awesome, som alltid när vi umgås!
SES OM MINDRE ÄN ETT DYGN!! <3

amanda. sa...

JAAAA ! :D
<3

Julia :) sa...

mysig helg :) puss och kram!

amanda. sa...

Ja. :)
Hoppas du får en fin helg också ! :)
Puss och kram.