Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

18 mars !

Njuter av fredagen !
Morgonen började med ett riktigt hårt pass på gymmet med Zara, undebrart.
Sen har jag städat och fixat hela eftermiddagen och nu sitter jag här nyduschad och nöjd.
Det luktar tacos i hela huset och jag väntar på att åka och hämta min älskling,
sen blir det fredagsmys, som lätt är det bästa på heeela veckan ! :)
Kvällens fredagssnacks består av nyponsoppa och mandelbiskvier, sååå gott,
det har jag inte ätit sen jag var liten, hos farmor, mums. ;)

OCH det är en sån lättnad att denna stressiga delen av kursen är över nu,
praktik börjar på måndag och jag ser så mycket fram emot detta, det kommer
bli såå kul och skönt att komma ut i arbetslivet ett tag nu ! :)

OCH om exakt 1 vecka, sitter VI på Gran Canaria och bara njuter av allt !! :D
JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET !! :D

/A*
23 månader idag,
du är mitt allt ! <3













Om en vecka är trion komplett igen, ÄNTLIGEN ! :D
<3

2 kommentarer:

zara sa...

sötungar!! :D grattis igen til er fina människor!

tack för idag! jag kommer sakna dig så mycket när du är borta :'(

PUSSSSSSSssss

amanda. sa...

Tack igen darling ! :D
Åh va söt du är, jag kommer sakna dej också såklart !!!
Pusss <3