Summa sidvisningar

tisdag 15 mars 2011

Dag 24 – Det här får mig att gråta +

Om jag ska vara helt ärlig, som jag ska vara i min blogg, så har jag oftast ganska lätt till tårar.

Jag blir i nio av tio fall ledsen, istället för förbannad, när jag blir arg. Det gillar jag inte, men jag är sån tyvärr, men sen kan jag bli riktigt förbannad också i och för sig, det beror lite på vad det handlar om.

Sorliga filmer, har jag jättelätt att gråta till.

Självklart blir jag ledsen när någon jag känner dör, blir allvarligt sjuk och sånna hemska saker ..

Jag är nog en liten lipsill, haha.

____________________________________________________________

Jag blir så jävla trött, rent ut sagt, på folk som alltid hackar på andra,
som alltid är negativa till saker och ting,
alltid är sura och tråkiga.
[Visst sån kan jag också vara IBLAND, men inte ALLTID]
Det är så tråkigt och det blir en så tråkig stämning.
Varför liksom, alla blir ju liksom helt sura och tråkiga av det ?!
Le istället, skratta, tänk positivt, du har faktiskt bara ETT liv,
gör det till något roligt istället !

/A*




Inga kommentarer: