Summa sidvisningar

lördag 19 mars 2011

Dag 27 – Min favoritplats

Min allra bästa plats är utomlands, jag älskar att vara utomlands, fast jag inte är det så mycket, än.
Upptäcka nya platser, ligga på en solstol och steka, bada i poolen eller havet, underbart !
Överhuvud taget att ligga i solen och steka är en favoritplats, vad jag än är. ;)

Sängen är såklart också en favoritplats, jag älskar att sova, haha. :)

Gymmet har under senaste tiden blivit en favoritplats också, förr sa jag att jag aldrig skulle gå på gym, att folk skulle kolla på en när man tränade, nej tack ! MEN jag har ändrat mig, att vara på gymmet och träna, ta ut sig ordentligt, svettas, märka skillnad på styrka och kondition, röra på sig, är riiiktigt kul ! :D

Fast min absolut bästa plats är i famnen på min Markus, puss ! :)

/A*

Inga kommentarer: