Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Dag 15 – Mina drömmar

Jag drömmer om att som jag har skrivit innan, skaffa en lägenhet i ett varmt land när jag blir pensionär, att spendera vinterhalvåret i.

Jag har också en dröm att en gång i mitt liv bo i Göteborg eller runt om och även, fast jag vet att det inte kommer inträffa, få den dialekten dom har i Götet, ääälskar den. ;)

Å såklart hitta en bra jobb (är påväg mot mitt drömjobb i alla fall ;)) och drömkillen har jag också hittat- lucky me, köpa ett fint hus nån stans där jag trivs, få barn, en bil .. Snipp snapp snut så va sagan slut .. Ne, men det är en fin dröm jag har.

Jag drömmer också om att resa ganska mycket, jag vill upptäcka nya ställen, jag har inte rest så långt och till olika ställen innan i mitt liv, så jag skulle vilja åka till typ Australien, Hawaii, USA, Brasilen, Tunisien, Egypten, Grekland, ah lite av varje. Jag ääälskar sol och värme, så det kommer det bli mer av i min dröm-framtid.

Det är några drömmar jag har, som jag hoppas slår in. ;)

Tillbaks till plugg .. Eller jag kanske ska försöka komma ut lite i solen innan den går ner.
/A*

Inga kommentarer: