Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Dag 20 – Mina förebilder

Jag har faktiskt ingen speciell förebild och har aldrig haft heller.
Men självklart finns det personer, som gör bra saker, jag ser upp till !
Det är inspirerande att se människor göra bra saker.

Något som verkligen inspirerar mig är dom här galorna som finns typ "Eldsjäl-galan" eller vad det heter.
När folk får pris för att dom har hjälpt någon, räddat livet på någon och sånt.
Det tycker jag är så fint, jag gråter varje gång jag ser det.
Det är verkligen en bra förebild tycker jag, att man vågar, att man kämpar för att hjälpa andra, det är en fin sak !

Det finns även andra personer i min omgivning som inspirerar mig genom olika saker, t.ex. laga god/bra mat, träning, snygg stil, bra vän, duktig i skolan ..
Sånna förebilder gillar jag, att se och även få egen motivation att klara det också eller inspireras av.

/A*

Inga kommentarer: