Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Dag 28 – Saker jag saknar +

Jag saknar gamla tider väldigt mycket ! Jag älskar nuet, men då va då och det va underbart !
Det var mycket att man umgicks med dom runt omkring här, nu känns det som att alla bara har försvunnit ..
Hemmafesterna va de bästa nånsin, då kanske man inte uppskattade det så mycket, men nu såhär i efterhand, fy faan va kul vi hade egentligen, det kan jag ofta tänka tillbaka på och sakna mycket !

Sol och värme saknar jag också ! Solen kommer ju faktiskt titt som tätt nu och det bara älskar jag ! :D Och på fredag åker jag till förhoppningsvis både solen och värmen, då är jag lycklig ! :D

Jag saknar Sandra och jag saknar Lina, som bor så långt ifrån mej nu !!
Jag saknar andra vänner, som jag inte träffar så ofta längre eller bort långt bort, så det blir svårt att ses !

Tid är något jag kan sakna ganska ofta, speciellt om det är mycket i skolan, då räcker tiden aldrig till, för att göra alla saker jag vill ..

_______________________________________________________________

Sitter med färg i håret och väntar med spänning på vad det blir denna gången, hehe. ;)
Min utväxt va verkligen hemsk, men tur att man har en personlig frisör här hemma ! :)
Lite plugg, förhoppningsvis sol och sen gympa och imorgon börjar första APU-dagen,
det ser jag mycket fram emot och lite pirrigt är det allt, ett helt nytt ställe. ;)

Och jag hade en toppenkväll i Stockaryd igår med, Hanna, Jossan, Patricia och Babben,
tack för kvällen, måste vi göra om snart ! :D

/A*

Inga kommentarer: