Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Dag 26 – Mina rädslor

Det är lite kul, för Julia Fransson gör denna listan också och vi är väldigt lika på mycket saker, hihi. ;)
T.ex. som idag, rädslor.

Ormar är något jag är hemskt rätt för, äckligaste djur jag vet. Eller så kan jag inte säga, för jag har faktiskt gosat med en orm en gång, först var jag så rädd att jag skulle kissa på mej typ, men tillslut gick det över och jag höll henne och hon slingrade runt min nacke och så, det va ganska mysigt faktiskt, skinnet va härligt att känna. MEN man vet aldrig hon kanske hade huggt mej, det är nog det jag är mest rädd för, att dom ska bitas och sen ser dom inte speciellt vackra ut heller ..
Grodor är jag nästan lika rädd för, men det är för att dom är så slemmiga och äckliga bara, BLÄ !

Jag är också rädd för att misslyckas, det är bland det värsta jag vet !
Men jag försöker bli bättre, man måste våga chansa i livet, blir det dåligt så ah, visst,
kämpa vidare ! "Det som inte dödar dej blir du starkare av." Det tror jag stenhårt på !
Men det är svårt ..

Jag är faktiskt lite mörkrädd också, om jag går ute helt själv och det är väldigt mörkt, tycker jag det är lite läskigt ..

/A*

Fredagsmys deluxe hela dagen, för idag är det 1 år och 11 månader sen det blev jag och min älskling ! <3

2 kommentarer:

Julia :) sa...

Hihi, ja, vi är verkligen lika på rätt många grejer vi har skrivit till dom här listorna :) <3

amanda. sa...

Hihi, ja. ;)
<3