Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2011

Update for sure !

Jag är ganska dålig på att skriva här, men trotts det har jag en del läsare och jag tycker det är lika kul varje gång att gå in och se om någon läser eller om jag har fått några kommentarer, så tack er för att ni läser och kommenterar, det gör mej glad ! :)
Jag funderar dock på att byta blogg till en annan sida, men jag har inte bestämt mej än, kul med lite förändring kanske, men isf säger jag till ..

Jag älskar mitt sommarlov och jag älskar att jag denna veckan som kommer börjar jobba lite smått, för att v.27-32 jobba heltid, det ska bli riktigt kul faktiskt. :)

Å midsommarafton va hur kul som helst, med älskling, Zara och Mattias hemma hos mej !
Jag går ju på Gi-metoden nu och skulle bara dricka 2 glas vin den kvällen, för att vara nyttig,
men efter ölspelet Tangera, släppte allt och ja, det blev ALL IN, men såå värt, haha. ;)
Alltså jag kan ha kul utan alkohol, det är inte det, men när de andra drack (och tjatade på mej)
och så, blev jag lite sugen kan man säga, haha.
5-kamp, matlagning, spel, dricka, dans och ja, sååå bra va det, tack för en toppen kväll ! :)

Å på tal om Gi så går det väl bra, jag är kluven på om det är en bra metod eller inte,
men jag hoppas på det ..
Jag kan säga att min mage känns inte lika svullen som den gjorde innan iaf och det är väldigt skönt !
Mkt av maten är väldigt god, en del mindre, men aldrig något jätteäckligt än så länge,
positivt. ;)

Oj blev ett långt inlägg ..
Nu ska jag bara njuta av kvällen, för imon ska jag upp kvart i fem för morgonpromenad
med Johanna. H, gissa om någon kommer va trött, haha. ;)

/A*

Här kommer lite smakprov från aftonen !





Inga kommentarer: