Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

Typ som ett helvete.

Död Amanda ..
Springa i 30 graders stekande värme gör jag ALDRIG om !
Det som skulle bli en mil, blev ca 7,7 km och av det 10 min gående,
jag är egentligen missnöjd, för att stanna för mig är som att förstöra
hela springpasset, typ som att jag kunde lika gärna varit hemma.
Men faktum är att i den här värmen tror jag faktiskt att det va helt
rätt beslut, annars hade vi nog fått värmeslag både jag och Johanna.
Jag trodde jag skulle svimma när jag kom hem, så jag la mej rakt
upp och ner på gräset i tio minuter och bara andades och försökte
svalna av lite.
Ja, herregud, aldrig mer, det har jag lärt mej ..
Milen får vi ta nästa vecka, senare på kvällen, när det inte är så
jävla varmt.

Nu ska jag tröstshoppa lite.
Sen duscha, när eftersvettningarna är borta.

/A*

Inga kommentarer: