Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

Med lycka !

Jag är så jäkla glad, för jag har SOMMARLOV !!!! :D
Som jag har längtat efter den här dagen, så jag firade med
en bit av farmors underbara tårta, det va jag värd efter detta
året. ;)
Så skönt är det ! :D

Strax blir det student för Viktor och Sofie
och imon ännu mer student i för Zara ! :)

Igår va jag också ÄNTLIGEN och klippte mig !
Herregud, jag insåg att jag hade inte klippt mig
sen i augusti förra året, så på tiden ? JA !
SÅ skönt att få bort allt slitna, fula. ;)


Före Efter

















/A*



3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmm.....det tar lite tid, men till slut lyssnar du på mamma i alla fall...;) Jättefint, blev håret...nu är det bara lockarna som fattas....<3

Johanna N sa...

Så snyggt håret blev!

amanda. sa...

Mamma: Bla bla, jag insåg att jag kan inte ha hästman på sommaren utan att svettas ihjäl ju. ;)
Men tack ! :) Men inga lockar ändå, aldrig !

Johanna: Tack Johanna ! :) Så skönt och få bort det slitna fula verkligen. ;)